Tuesday, December 11, 2007

Jelatang@bayang2....

Erm korang tau x maksud jelatang??aku actually xtau..mean jelatang..somebody have told me… that jelatang mean..troublemaker…atau dlm bhs melayu nye…penyibuk..pembawa masalah & seumpama nyer…erm…aku rasa dlm diri aku nie ader seorg yg umpama jelatang yang menyinggah dlm idup aku… coz dia pengacau dlm idup aku…dia umpama bayang2 itam yg aku xperlukan..walaupun org kata bayang2 peneman kita..tapi serius aku xperlukan bayang2 nie.. tolonglah….. aku xnk jelatang@bayang2 nie..plez cik jelatang@bayang2 tinggalkan aku... aku nk idup dgn tenang without you…..Dh ckp la aku menjeruk rasa dgn jelatang@bayang2 nie…aku nak idup hepi tanpa ganguan dari jelatang@bayang2 nie..so kepada jelatang@bayang2 plz blah jauh2 dlm idup aku…

1 comment:

sweet said...

hai.....ader masa coretkan lerr something kat blog aku gak tau...
aku pun dah ader blog sendiri tau...