Monday, August 11, 2008

erm..fasa baru dlm hidupku...

erm dh lama aku tak mencoretkan aper2 dlm blog nie..biasa la skg tgh sibuk..(biasa la keje mane yang free & easy)....aku juz nak update kengkawan aku yang aku nie akan sambung blaja...part time..jadi mulai 24.8.2008 bertukarlah status aku sebagai pelajar baru di UKM....disamping menyandang tugas sebagai KAKITANGAN UKM...syukur kepada Allah kerana beri aku peluang untuk sambung blaja lagi..aku dah berjanji kat diri aku yg akan buat yang terbaik..xnak main2x mcm diploma dulu..buang masa, buang duit...CGPA...xbagus..kalu boleh degre nie nak dpt 3 pointer ke atas..kena la aku merajin2xkan diri membaca buku.....harap kengkawan dpt doakan kejayaan aku kelak.....

3 comments:

ibh_sue said...

oo..ya ka..tahniah!..belajo betul2 ya...good luck la...harap berjaya mencapai pointer terbaik..

ibh_sue said...

hee..hee..kalau nak belajo update blog ..leh belajo ngan akak..hee...hee
rajin2 la update blog...tulis perkembangan terkini...dah la susah nak jumpa..

ana_berry said...

TQ..tQ kak sue...mmg nak blaja nie..dh lama xupdate..dh lupa..dh la dulu blaja xkhatam lagi...