Wednesday, October 8, 2008

NYC vs TOMO

erm tragedi 8 syawal.... kah kah kah kah.... sebelum tu kena gelak puas2x dulu...tragedi nie bkn menimpa aku...tapi menimpa cik misfidz...kisah bermula pada pagi hari....dimana dia terlambat bangun..selalunyer dia la yg bersungguh utk p keje..nie bila aku bangun..jam 6.10, tengok dia still xbangun lagi..aku pun aper lagi kejutkan la dia..bergegas la dia mandi...habis bab tu... kami pi kerja sperti yang dijadualkan lewat dlm 10 min ajer...tapi masuk kerja still awal lagi...mula2 tu kami bergegasla naik lif rumah...pastu di tingkat 8 ader satu famili naik... misfid berkata" apahal la bapak budak nie usha2x) tapi dia dgn slumber ajer buat bodo ajer..pastu kami bermula la perjalanan penuh adventure.... dah sampai kat tempat log in (kat blok pendidikan) dgn bangga nyer misfidz turun untuk ke opis nyer...(mayB dgn bangga berkata dlm hati..walaupn bangun lambat...still bole sampai jam 7.40) selepas itu aku pn membawa la kereta untuk ke parking lot..belum aper2x lagi si misfidz call aku..kata nyer ader hal problem..tau tak...dia tersalah pakai sandal...sebelah itam...sebelah coklat tua..tu pn setelah dia meniliti diri dia dlm lif...tu pun setelah sorg makcik usha semacam ajer kat dia..aku apa lagi gelak giler la....
moral of the story:- walaupn bangun lambat..tapi make sure jaga penampilan diri...kah kah kah kah ahak ahak ahak...

2 comments:

Kebod's Family said...

wah dah ader blog ruper nyer...tak bagi tau pun.... kak jue dapat detect.... bukan kak imah bagi tau tau...

Pasni sesamala kiter jenguk menjenguk yer...

Faina Arisya said...

amboi.. kak Imah.. dah ada blog sendiri yer.. caya lah...